הקמפיין שהשיק משרד הקליטה נגד ההתבוללות בארצות הברית, תחת הכותרת "לפני שחנוכה יהפוך לחג המולד", עורר סערה והופסק

06/12/2011
  תמונה מתוך הסרטון שעורר סערה ופרסומו הופסק

בהשקעה של 50 מיליון דולרים השיק משרד הקליטה קמפיין למלחמה בהתבוללות, המיועד ליהודי ארה"ב. הקמפיין כלל סרטונים לפרסום בטלוויזיה, שלטי חוצות בערים הגדולות בארצות הברית, תשדירי רדיו ומודעות עיתונות, תחת הכותרת "לפני שחנוכה יהפוך לחג המולד- עזרו להם לחזור לישראל". הקמפיין עורר סערה בקרב בכירי הקהילה היהודית בארה"ב, שטענו כי הוא מפגין זלזול בחג הנוצרי ועלול לפגוע בעקיפין ביהדות ארצות הברית.

בעקבות הסערה שעורר, הורה ראש הממשלה בנימין נתניהו, לעצור את הקמפיין באופן מידי .

ביד לאחים קוראים לממשלת ישראל, המשקיעה משאבים רבים למלחמה בהתבוללות בקרב יהודי חוץ לארץ, לא להתעלם ממצב ההתבוללות בארץ, הנמצא בעליה מתמדת ולהשקיע גם כאן בחינוך יהודי שורשי ובהסברה לצמצום תופעת ההתבוללות במדינת ישראל.

אחד משלוש הסרטונים שהפיק משרד הקליטה לצורך הקמפיין

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את מס' הטלפון שלכם

למעבר מהיר לתרומה יש למלא כאן את כתובת המייל